Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Sjukt

Kategori: Allmänt

 
 Hej och välkommen till jordens tråkigaste blogg för närvarande! Jag är nämligen sjuk igen. Har fått nån form av flunsa, ligger nerbäddad med feber, ont i halsen och sjuk-känslan allan i hela kroppen. Det dåliga kom redan i onsdagskväll men jag peppade mig och gick ändå o jobba tors o fredan eftersom jag bara jobbar 4 timmar om dan. Men nu. FY!
Är SÅ sjuk!
 
Så har verkligen inget roligt att berätta. Läs min kusses blogg så länge. Hon lever loppan på malta och är frisk och glad och kry. thisisshe.blogg.se
 
Jo! Låg och sov här förut och vaknade av att hela tröjan var blöt, fattade inte varför för har ju svalt i rummet som sig bör. Hittade källan. Det var läckande bröstmjölk. Haha! Tur att det funkar helt i förtid när allt annat havererar!
 
 Nån som e sugen? ;)
 
Ett synd om och ömkligt o litet, svagt, sjukt, "hejdå.."
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: