Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Rock-Star-Party

Kategori: Allmänt

Hajhaj!
 
I söndags var vi på efterlängtad fika hos en gammel kompis och hans familj och igår fick vi ett ryck och drog iväg till Hägersten och köpte en gammel barncykel som vi hittat på blocket till Leon! Han blev glad kille! :)
 
Idag försökte jag lära honom att cykla. (han har varit noll intresserad innan) Och han vill väl men njae... Nån vild, kicksökande, adventures bergsklättrare tror jag nog inte att det blir av just min son..
Det gick sådär så vi provar vidare lite varje dag tror jag!
 
Imorn ska vi till simmet. Det är sååå skönt att jobba halvtid bara för nätterna nu är hemska. Bebis i magen tror på riktigt att hon ska ha Rock-Star-Party varje natt. Inatt levde hon rövare järnet plus att Leon kom över Hundrafemtielva gånger och hade ont i kinden, var törstig, kunde inte sova... U name it. Så var det inte bebis i magen som höll mig vaken så var det storkillen. Hur GÖR flerbarnsföräldrar?? Klonar sig? Så idag (igen) när jag kom hem SOV jag. Till klockan 4. Med ny ork att palla lära min son att cykla. Halleluja för halvtids-sjukskrivningar säger jag! 
 
 Man kan tro att jag är liten, söt och harmlös...
 
Men ack som skenet kan bedra! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: