Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Min dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Vaknar halv 9 idag, ändå bra får jag säga. Leon var först jättemysig men eftersom ingen ville sätta på filmen han ville se till honom än på ett tag, så skulle ha plötsligt rymma hemifrån. Nej.. Tillslut fick jag vila vidare i soffan medans han tittade färdigt på sin film. 
Vi äter frukost och sedan drar vi och slänger skräp. Jag blev sååå glad över att ha hittat till en ny flashig tipp NÄRMARE där vi bor. (Ni förstår ju hur man uppskattar konstiga saker när man är gravid..)
Hursomhelst efter ytterligare fix och trix kommer vi hem och jag ringer runt och planerar midsommar. För jag har midsommarångest för jag vill inte åka nånstans för kommer vara hög-gravid men vill ändå få hit nära o kära som man kan fira tillsammans med. Det går sådär än så länge kan jag säga... Mitt i min midsommarplanering titta jag ut genom fönsteret och får se SNÖSTORM. Kul att planera midsommar när det snöar ute.
 
Vi tänkte hur som helst ha grillpremiär idag meeen det snöar ju och är skitzo-väder så vi fick planera om. Jag hade köpt alla ingridienser till värsta goa grillen så nu får vi steka istället. Och istället för bacon hade vi köpt sid-fläsk. Sidfläsk omslungad kyckling... Jättebra att steka. Det kommer ta 2 timmar. 
 
Herregud. Nicklas får göra det. Jag har dammsugit och förberett kycklingen så nu fick jag illamående-hjärtklappning attack och måste vila.
 
Kan jallefall bjussa på ett roligt tips som min PAPPA (av alla människor med ogröna fingrar..) kom med idag.
Häll i lite karamellfärg i vattnet till tulpanerna så blir det matchigt och fint för blomstrerna...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: