Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Genomskinlig mage

Kategori: Allmänt

Jag är så trött!
 
Jag har bloggtorka! Jag har inget att skriva om! Jag bara jobbar och sover! Jag har ont i mitt bäcken och i mina axlar!  Jag är totalt dränerad från energi! Jag är slut! Jag är tappad! Over and out.
 
Neeeejdå! Jag överdrev lite...
 
Inatt drömde jag att jag kunde se genom min mage och såg Amys ansikte. Hon var jättesöt med små mörka blå ögon, en liten näsa och en liten mun. Så fick hon 2 söta punkter i pannan när hon lyssnade på alla ljud utanför magen som om hon funderade på vad det var som lät. Så idag har jag mest längtat efter min lilla unge i maggen för att få reda på om hon ser ut så där eller inte.
 
Vecka 26 nu! :)
Och hon ligger nog oftast exakt som på bilden för det sparkas oftast neråt där... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: