Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Fyfan!

Kategori: Allmänt

Jag MÅSTE ta bladet från munnen vad gäller terrorism. Nu det här i Boston, de har tagit två gärningsmän, 2 bröder. Jag tycker det sorgligaste är att detta bidrar till rasism, segregation och rädsla. FATTAR inte terroristerna att dom förstör för alla "sina egna" i samma land??
 
Sätt in er i situationen att det var krig i sverige. Vi får det för jävligt och tvingas fly, Turkiet tar emot oss, de är ett snällt land som ser till att vi får startbidrag, bostad och en chans att söka jobb och komma in i samhället. Vi kommer lida av saknad av vårt land, kulturen, kalles kaviar, ahlgrens bilar, midsommarfirande, julaftnar, kvällarna på stränderna, gemenskapen från sverige och you name it, MEN vi är tacksamma att turkarna tog emot oss under rådande omständigheter och vi anpassar oss till vårt nya liv och till det nya samhället. Vi har fått några nya svenska kompisar som oxå fått komma till turkiet men vi har även nya turkvänner som introducerar oss till deras traditioner och vi köper detta, tycker tillslut det är roligt med det nya livet, skaffar barn som helt och hållet anser sig som turkar och vi lever livet och har det bra.
 
börjar några svensk-AS leka vikingar, springer runt och våldtar, bombar och mördar turkar. O skyller på sin gamla tro. Vem faan bryr sig! LÄGG NER! Jag hade blivit sååå förbannad på dessa vikinga-as! Låt turkarna vara ifred och lev tillsammans i harmoni! Nu tror ju alla att även jag ingår i nån jävla vikinga klan vilket jag inte gör! Även om jag före denna terrorism kände en viss vikinga-stolthet nånstans i grunden. Men dessa idioter tar denna stolthet brutalt ifrån mig.
 
Ja, ni förstår säkert symboliken.  Vill vi bara ha svenskar i sverige och bara turkar i turkland? Nej. Vi vill leva som EN värld i harmoni och i FRED! Sluta förstöra för andra JÄVLA IDIOTER!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: