Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Biltema

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Det var sååå trevligt i fredags på AWn! Kändes nästan som en riktig utgång. När jag har tryckt ut lilla bebben och är i slut-tampen av min bebis-lycko-euforia bubbla och då det e dax att sluta med amning så ska jag bannemej gå ut igen. Känner mig iaf inte trött o tråkig utan att jag har mer party att ge och det hoppas jag att jag känner till jag blir 90 år! Här var vi iaf
 
 
Hela gårdagen förvann i nån hormonell svart lip-dag medans Nicklas fixade och handlade massa saker.  
(På biltema av alla ställen. Jag satt kvar i bilen o pratade med Linsa i telefon. Hon höll med mig till hundra "Ja, man kan ju inte gå runt på biltema när man är deprimerad då blir ju allt ännu värre! Skönt med förståndiga vänner)
 
Idag ska vi göra iordning våran baksida. :)
Skulle vilja ha nya dynor till alla utemöbler men det e så jädrans dyrt.
 
Hepp, ut o jobba! Puss o Kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: