Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

14is

Kategori: Allmänt

Man KAN va 14:is och älska att ta kort på sig själv trots att man är fet, blivande 2-barnsmorsa och inte längre snyggast på stan. Sug på den jantelagen! :D
 
Tänkte bara lite stolt visa upp magen för er, för kameran ploppade upp här när jag satte på datorn and I look like a gigantour from underneath!!!
 
Om armarna blivit fetare oxå??? Neeeej, det vill jag väl inte påstå.... :S
 
Tzatzikin står i kyla, helghandlingen är genomförd, jag väntar bara hem mina älsklingar nu så kör vi fredag!
 
O imorn blir det tjejmiddag med playdate för Leon. Den här helgen blir nog något bättre än förra sjuksjukhelgen.
 
Puss o Kram, ha en skön helg och sköt om er! /tjockisen nedan. (realtid! v.28 nu! :)
 
    
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: