Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeej alla mina trogna söta lojala o underbara followers!(även om jag kan räkna er på mina händer)
(Det är kärlek, det är kärlek!)
(Hellre en fågel i handen än tio i skogen o allt det där!)
(ok, jag ska sluta med paranteser nu)
 
Nyförälskelsen till trots så vart bloggbehovet för stort. Jag har ett kraftigt, extremt faktiskt stort behov av att UTTRYCKA mig. Och eftersom jag suger på att sjunga, suger på att måla och rita och det räcker BY FAR INTE med att dansa. Jag måste få PRATA! Berätta allt som jag KÄNNER O TYCKER! och eftersom ingen orkar lyssna så länge som jag önskar så funkar det oerhört bra med att blogga har jag upptäckt.
 
Jag blir tystare och får ur mig allt jag behöver via bloggen. Resulterar i en nöjdare Jessica och en nöjdare omgivning runt Jessica.
 
Så min blogg lever igen. Om än i en ny version. Slutet gott, allting gott.
 
Eller jag menar början.
 
VÄLKOMNA ÅTER! O till alla nya.. bara: VÄLKOMNA! :D :D :D
 
    
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: