Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

testing testing

Kategori: Allmänt

HEEEEJ FREEDAA!!! 
Jag testar nu att blogga från Nickes mobil. Det verkar funka! 
Jag har fått en allergisk reaktion. Vi har haft fredagsmys och käkat krabba och nu tror jag inte jag tål det. Så sitter här och luftar tungan emellanåt och det svider i min hals. Skitsexigt faktiskt.
Nu ska jag kolla vidare på supernatural. Vi har blivit supernördiga supernaturalare...? Vi kollar fort vi har chans. Vi har varit ihop i 3 månader och är redan inne på säsong 3... Fast det har sitt pris att va supernaturalnörd. Idag gick vi över ett torg, det var mörkt o blåsigt o kallt o alla människor vi mötte såg helt tomma o psyk ut. Så blåser det 2 små plastpåsar framför oss och korsar vägen där vi går o det töntiga blev typ pricken över Iet så vi båda samtidigt bara: wööööuuuw, det känns  som DOMEDAGEN!
Jaja, domedagar o allergichocker till trots såååå  "Nu är det slut på veckan de e dax för fredasmyyyyyyyyyyyyyys!!" PUSS O KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: