Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

hemmaman

Kategori: Allmänt

Hej alla sötingar! 
Börja aldrig jobba på förskola om du vill vara frisk konstant. Istället är man nästan konstant sjuk. Man får ifs ett bra o starkt immunförsvar men alltid går det nånting som man känner av. Det avlöper varann liksom. 
Men jag hatar klagande kärringar så jag ska genast sluta och tänka positivt ist. Tänk så många små livs självkänslor jag är med och stärker, ett oerhört viktigt jobb har jag och jag är en stolt arbetskvinna som är med och bidrar till en underbar framtid, Det du. 
Hemma har jag just nu en tjänstledig hemmaman. Oerhört mysigt o praktiskt. Idag när jag kom hem hade han slängt upp alla ikeagrejer som vi köpte igår, bara en sån sak. Jag har heller inte behövt gå in i en matbutik på 3 månader typ. Jag överdriver men allt planerande o fixande o hemmajoxande sköter han medans jag jobbar. Lyx, lyx,lyx! Tänk om han kommer in på nån utbildning snart eller får ett jobb!?!?!? Vem ska sköta allt då?! ;)
Här får ni en liten bild på mig o min hemmaman från i somras, när allt var pirrigt och jag fortfarande inte visste om jag hade mött en player eller inte... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: