Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

NOOOOOOOOOOO

Kategori: Allmänt

Nicklas måste jobba hela december. I BORÅS! Det sket sig med det här jobbet, nån annan fick det helt hux flux och jag kommer BO SOM SINGELMAMMA IGEN!!! Hela december!!! Bye bye family life och lyx med en hemmaman och helloooo lonelyness.....
OCH jag tror jag har fått ASTMA!!!!!!
 
Joggade igår i kylan och efteråt höll jag på o DÖ och nu har jag låtit som en astmatiker hela dan! DET ÄR SÅ SYND OM MIG!!!
Nicklas tycker tydligen inte synd om mig. Han tycker jag är en hypokondriker.
Jaja, vi får väl se där i på julafton i december när alla sitter och väntar på mig i ett pyntat Fristadhus med tomtar o granar o julbelysning och julestämning. Men varför kommer aldrig Jessica?
FÖR HON DOG! AV ASTMACHOCK O DET FANNS INGEN I NÄRHETEN SOM KUNDE RÄDDA HENNE!!!!
 
Jag längtar till januari när vi kan bo tillsammans igen och leva happily ever after.
Med en bra ekonomi, hälsa och välstånd! 
 
Jag måste boka in massa glöggmyskvällar hela december nu. Med alla jag känner. Sådeså.
 
Jag överdriver såklart. Alla som känner mig vet att jag är sån här men sen lägger av ett asgarv i nästa stund. (psykopat...?)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: