Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Mysigt

Kategori: Allmänt

Det går magsjuka på jobbet.
Dushade av en liten tjej idag med pjuke everywere. Mitt i att jag duschade stackars lilltjejen som hade blivit sjuk så har en kille bajsat på sig. En annan fröken fixar således med bajs precis bakom oss. Dofterna liksom blandas och hur mycket vi än vädrar efteråt så sitter doften kvar i väggarna.
 
Hämtade 2 grabbar på fritids efter jobbet och skämtade med fröknarna om pjuke, handsprit och julbord.
Kommer hem och möts av en underbar smell. Då har katten spytt. Mitt på golvet. Grabbarna håller för näsan o springer runt som 2 tonårsbrudar o skriker. Jag torkar ännu mer spyor. Men kattspya denna gång. Lukten försvinner ändock inte. Går in i Leons rum, en ihoprullat matta, rullar ut mattan med min fot och TRAMPAR då i kattskit. Bajs. En hel stor hög. Grabbarna får nu ännu mer panik och ringer polisen, ambulansen och veterinären på sina låssasmobiler. Jag inser till min stora fasa att ingen utav dessa hjälp-patruller kommer att komma till undsättning.
Jag torkar upp allt bajs och slänger mattan i tvättmaskinen. Sen skickar jag ut katten..
 
Och Nicklas har lämnat mig mitt i all denna skit. Bra tajming för honom, Mindre bra för mig..
Det spelar ingen roll hur mycket jag har tvättat och spritat mina händer idag. Lukten av allt underbart jag duschat, torkat och tvättat sitter som kvar i mina PORER.
 
Vilken skit dag. Bokstavligt talat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: