Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

MISS LI!

Kategori: Allmänt

 
 
Miss%20Li%20-%20N%C3%A5t%20f%C3%B6r%20dom%20som%20v%C3%A4ntar
 
En människa jag aldrig hört talas om (konstigt nog, jag är ju ändå en gammal!) var huvudperson i gårdagens "Så mycket bättre" Olle Ljungström. Skön typ, synd att jag missat honom.
 
Hursomhelst kommer nog hans texter slå som fan nu igen. Lyssna bara på den här!!
 
Uggla gjorde en sjukt bra version oxå, fast den var för bra och sorglig så den orkar man nog bara lyssna på en gång.
 
Vi hade middag här för goda vänner i fredags och jag älskar carros kommentar efter hon lyssnat på några av mina monologer kring olika skådespelare vi är kära i.
"Men KÄR kan du ju inte bli Jessica, hur stort hjärta har du??"
Jaa, rätt stort. Jag är en extremt känslig person. Men tyvärr / eller kanske bra, så har jag lärt mig kontrollera det. Hjärtat alltså. Det är nog meningen att alla ska få sina hjärtan krossade förr eller senare för att börja leva ? På riktigt?
 
Igår var vi och shoppade. Fast jag har noll pengar typ denna månaden efter alla räkningar så skulle bara gå som Nicklas smakråd. Så DÖM OM MIN FÖRVÅNING när jag hittade 2 presentkort i min plånbok med PENGAR på!!! Lyckan var gjord och jag handlade slut båda presentkorten. Underbart.
 
Nu ska Nicke-picke in på jobb imorgon, han ska provjobba. Han var på intervju i fredags och snubben sa han skulle ringa på måndag. Han ringde igår. Nicke-boy måste gjort sjukt bra intryck! (fast det gjorde han ju på mig oxå den där augustikvällen på krogen.. ;)
 
Vi lagade by the way världens godaste mat i fredags. Vi har blivit inspirerade av halvåtta hos mig menyerna. Detta blev det:
 
 
Medelhavsexplosion       Stompad potatis o fläskfilè   Dessert: semifreddo. (hela menyn tog typ hela dan!)
 
PUSS O KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: