Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Magnus Uggla

Kategori: Allmänt

Jag dör vad roligt!
Kollar reprisen på Så mycket bättre från igår. Jag har alltid älskat Magnus, han har varit min förebild och idol tills jag träffade honom live för typ 10 år sen. Då krachade mitt idoliserande direkt. Kanske blir en krock då 2 kaxiga möts. Hur som helst så har han fått tillbaka min kärlek efter den ärliga kärleksförklaringen till Sylvia Vrethammar.
Underbart!!!! Tänk om fler gick omkring och vågade vara så där ärliga. Vilken underbar värld vi hade haft!
 
Nu ska vi börja adventspynta!
 
Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: