Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Jag är iaf en "perfekt" förälder

Kategori: Allmänt

enligt detta test jag hittade på familjeliv.se! :D :D :D
 
Ditt resultat: 
60



59 - 76
Du är Gyllene Knorren-pappan Du är en riktigt snäll en, på gränsen till mesig. Antagligen har du en partner som står för stabiliteten och ordningen hemma och det är nog både bra och något som du tycker är skönt. Samtidigt är du en förälder utan alltför många principer. Du följer gärna din egen väg och det smittar av sig på dina barn som kan tänka utanför boxen och fatta sina egna beslut. Det är nog många som skulle vilja ha en förälder som du.
 
 
Jag känner stolthet! Precis det här jag eftersträvar!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: