Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hemskt

Kategori: Allmänt

...att inte kunna blogga ur sig om det man absolut egentligen behöver blogga ur sig om. Det som typ upptar hela min energi och tankeverksamhet just nu. Kanske oxå måste starta en hemlig blogg som min kussiluska. Menmen tids nog så kommer jag skriva om det på den här bloggen.
 
Nu har vi iaf adventspyntat. Nästa helg kommer jag vara för upptagen för att hinna det och det blev såååå fint!
 
Men allvarligt, jag har en stor skog utanför mitt hus med huuuur mkt mossa i så KÖPER jag mossa. På coop. Så töntigt. Fast den är ju eldsäker och det är ju inte mossan i min skog...(mossan i min skog..lät nästan lite snuskigt)
 
Ganska svårt att få mossa att ligga som man vill märkte jag. Finns ju inga kanter på min adventsljusstake som jag hittat på loppis. Men så här fick jag till det tillslut! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: