Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

fortf sjuk

Kategori: Allmänt

Sinnes-sjukt, Jag är fortfarande sjuk!!
 
Segaste aggro-viruset jag vart med om tror jag. Jag som hade ett mission på ett annat ställe from denna vecka fram till jul. Bra hjälp, hon dök aldrig upp, hon är sjuk. Pinsamt!
Fast jag blev sjuk i torsdags kväll så borde verkligen bli frisk snart. Är iaf på väg åt rätt håll nu känner jag.
 
I söndags trotsade jag mitt hälsotillstånd och begav mig till min sons barnkalas (shysst, jag hoppas verkligen ingen blev smittad! Försökte inte andas på någon) Tänkte köra en "hejhej, här är jag den engegerade mamman och vi har ett jättefint samarbete jag o pappan trots att vi är separerade och nu ska vi ha barnkalas! :D" sen så fort alla kommit in och jag kört min lek så var min plan att smita hem till sängen. Men då ringde en kompis o bad mig köra hem hennes son efter kalaset..... Okidoki. 
Han hade Starwarskalas. Jag var utklädd till Leija.
Hans kära far var utklädd till Dark Sidius men såg ut som Rödluvan...
Hursomhelst så var kalaset lyckat men efteråt kändes det som om jag verkligen hade tagit mig vatten över huvet som man så fint säger. Jag typ åkte hem och dog. Förhoppningsvis kommer Leon minnas sitt 6 års kalas när han blir vuxen o bara: "Alla mina kompisar kom och vi hade jättekul och vi åt tårta och min mamma var så jättefin och utklädd till prinsessan Leija..." Fast antagligen blir det så här (som för en annan) "Mitt 6 års kalas?  Starwars? Nej, jag kommer faan inte ihåg, ett jävla bludder av kalas, dom går ihop i varann, jag minns inte det"
 
Så då har man offrat sig för ingenting men vem vet.
 
 
Pussar o kramar. Åh, har ni hört den här låten förresten? Jag älskar den!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: