Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Födelsedag!!

Kategori: Allmänt

Hejhej!!
 
Idag var det min tur att fylla år!
 
Sjukt rolig morgon. Klockan ringer. Nicklas stänger av den och säger "grattis!" Jag tänker att han driver med mig för att klockan ringer mitt i natten o jag måste gå upp och inte han.
Så jag svarar: "tack.  Jag var förresten redan vaken." (lite som en försvarande surkärring)
 
Jag går upp, Sen kommer Leon upphoppande, kramar om mig o säger -Grattis mamma!
 
DÅ fatta jag! Tänder alla lampor och väcker mina grabbar ordentligt med ett "MEN GUUUD! Det är ju min FÖDELSEDAG idag!! Det hade jag GLÖMT!! Det är första gången på 32 år som jag GLÖMT!!! HERREGUD! Hur kan man GLÖMMA SIN FÖDELSEDAG! Hur gammal ÄR JAG???
Dom vaknade ordentligt efter mitt födelsedags psykbryt. (nöjd tjej-80)
 
Jaa, då har man blivit en senil tant nu då! trevligt!
 
Sjukt lycklig och nöjd med all uppvaktning under dagen iaf! Mysigast var att komma hem till världens bästa killar förståss. ♥♥♥
 
 
 
I COULDNT AGREE MORE!
 

Nu blire födelsedagsmys för hela slanten!
 
Tack för dagen, Mys o hej, lycklig tjej! :D :D :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: