Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Extra glad...

Kategori: Allmänt

Idag blev Leon hämtad extra extra tidigt, och han blev extra extra glad när han hittade massa paket i en fotölj o förstod alla var till honom, och han är nu extra extra nöjd när han leker med alla sina nya saker och han kommer bli extra extra glad igen när han får tårta efter maten.
Föööör “det är ingen vanlig dag för det är prinsens födelsedag, hurra hurra hurraaaaa!!!"
6 års sen jag tryckte ut korven. Jisses vad tiden går fort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: