Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Wintershoes!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag köpt nya shoes. Det blev ett par beiga stövlar. Rätt enkla men rätt snygga. Lagom helt enkelt.
Duger o gå i!
 
Vi hade myspys häromkvällen med sånguppträdande av barnen och gitarrspelande av Jimpa. Vi skickade upp 2 fina himmelslyktor med. Det var mysigt!
 
Jag o Nicklas vann spelet. Otroligt. Vi som vart ihop kortast tid. Jag tänkte, allt har gått såå fort med ihopflytt och förlovning (och gravid) (ni har väl redan fattat det säkert, därför jag mått såååå illa och inte orkat blogga ens.)
Så när allt går så fort så hade mina fördomar talat om för mig att då känner man nog inte ens varandra så bra, fast. Ha! Det gjorde vi. Eller vi var jävligt överens om allt. Och det var ju det spelet gick ut på.
 
Jag hade panik innan spelet och bara - alltså, vi känner ju inte varandra! Vi kommer ju förlora! Vi vet ju inte ens vad vi heter i ANDRANAMN! Tydligen en viktig detalj för mig så nu vet vi det oxå. :D
 
Sen trivs vi väldigt bra och är kära i varandra. Och då hinner vi ju lära känna varann under tidens gång. Och han verkar inte vara en psychokiller och det är ju ett viktigt kriterie för mig.. :P
 
Här får ni pics!
 
Skönsång
Underhållning av trubadur Jimpa
Min fina lilla familj! :)
 

Kommentarer

  • Jannica säger:

    Grattis Jessica :)
    Gott nytt år på er kram Jannica

    2012-12-30 | 19:54:37
  • Jess säger:

    Tack Jannica! :) o god fortsättning på er!

    2013-01-02 | 12:45:29

Kommentera inlägget här: