Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Snökaos

Kategori: Allmänt

Haj Haj!
 
Kom en timme för sent till jobbet imorses pga 2 bilar som hade kört fast på en totalt oplogad väg. Det stod 2 människor där med 2 små spadar o försökte skotta loss sig. Jag blev först förståss nån hjälpsam samarit som hämtade min spade oxå o stod där o skottade då plötsligt förnuftet flög in i mig och jag såg oss utifrån ett helikopterperspektiv o jag tänkte:
"allså... allvarligt?" Så la jag spaden i bilen och vände o åkte hem igen. Ringde runt och skapade liv och plötsligt såg jag en plogbil utanför fönstret. Sådärja!
3 brudar stod o sjåpade runt med små spadar där det behövs en redig plogbil... ja säger då det.
 
Annars går jag mest runt o väntar på Lucia nu. Då får jag de svar jag just nu behöver för att kunna fortsätta leva mitt liv typ. Jag lever lite som i ett vakuum just nu känns det som. Men oavsett svar så kommer åtminstånde vakumet att släppa på Lucia så det blir ju nice och jag kan bli en rörlig, levande igen...
 
Så dåligt med bloggande just nu pga vakuum.
 
Mer än så kan jag inte skriva.
 
Puss o Kram Skumbanan.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: