Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Slö-lördag!

Kategori: Allmänt

 
Hejhej. Här får ni en bild ifrån gårdagens fredasmys med Sandra. Det var mysigt. O jag fick present! 2 jättefina ljusstakar och en fin vänskaps-sten! :) Glad.
 
Idag hade jag tänkt att ha en jättenyttig dag då jag bara tvättar och storstädar... Hm, jag har ju tvättat lite men ORKA städa. Jag är sååååå trött. Det går inte. Jag provar litegrann men sen måste jag gå o lägga mig igen.
 
Fast målet ÄR att städa och sen vika all tvätt. Tråkgrejer. Ibland kan jag få helgstress. Man ska ju ladda batterierna på helgerna men det är ju oxå då man måste passa på o va social och ha roligt. Fast jag ska springa runt o julhandla imorn (och va social igen) (och jag måste vara social varje dag på jobbet) (plus nytt ställe med nya människor= extra trevlig och social för dom känner ju mig inte. Kan ju inte börja med att muttra o vara trött...än) Så idag tänker jag lördagsvägra.
Jag orkar inte. Jag tänker låssas att jag är ledig på en vanlig jävla tisdag och bara slappa. (o städa.) (Lite.)
 
Hittade den här. Önskar vi var lite mer afrikanska! Kanske blir allt för stort och anonymt och prestigit i det västerländska samhället så vi glömmer bort själen och det viktigaste? Ta hand om varandra?
 
Tycker vi ska leva så här!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: