Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Mätt

Kategori: Allmänt

Halloj!
 
Julen är över och det är väl för väl. Jag spyr på julmat. Igår käkade vi kalkon, det var mumma! Sen skulle jag upp på reunion med mina gamla fristadtjejer och äta ännu mer.. Jag typ rörde inte den maten. Så kan det gå.
 
Men det var mkt trevligt och catcha up lite med alla gamla goingar!
 
Ikväll blir det middag här med la familia o Jimpa o Lin, vi ska spela spel som vi köpte till Micke i julklapp "Absolut överens" Ser jag MÖCKE fram emot! :)
 
Här får ni lite julpics!
 
 
 
 
 
På annandagen firade vi jul med Nicklas familj. Det var oxå väldigt trevligt! Kul med lite fler ungar som sprang runt...
 
                                                                        
 
MÅSTE ta med den här bilden från julafton med. Älskar den! Micke är sååå glad för alla klappar! Hahaha!
 
 
Jag fick typ allt jag önskat mig. o jag hade bara önskat mig typ nya köksattiraljer... Hur vuxet? (but Why? ;)
 
Jaja, nu ser vi fram emot bröllop på nyår!!! :D :D :D
 
 
 

Kommentarer

  • brur säger:

    hahaha, wtf gör jag :')

    2013-01-03 | 02:23:30

Kommentera inlägget här: