Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

JUUUUUL!!!!!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag hinner blogga. Jag är ledig. Sååå skönt!

Nicklas är hemma igen, vi har fredagsmys och VARJE gång jag ser den här reklamen blir jag kär. LYSSNA vilken bra låt! Jag ska ha den på min begravning. Nån Daniel Norgren som sjunger. Från Borås (offcourse ;)
Jag har ju en svaghet för röster som är hesa.... Så bra låt.
 
Lyssna på den här hela kvällen o pimpla rödvin... nu saknas ju rödvin, men det får jag ju vara utan då.
 
På söndag ska vi hämta lilleman och åka ner till mammas o pappas julehus och fira jul. Jag längtar!
 
Jag trivs bra på mitt nya jobb. Alla är raka och sig själva. Och några stollar mitt i allt. Var riktigt mycket värme idag när alla önska varann God Jul. Mysigt.
 
Nu kommer jag blogga oftare när vakuumet är över (fick bara glada besked) och jag är ledig.
 
Puss o Kram o God helg!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: