Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Åh herregud i himlen..

Kategori: Allmänt

..vad mycket julklappar det blev!!!
 
 
och vi var inte ensamma om att shoppa det sista idag om man säger så! Jag trodde vi och några andra fattiglappar som var tvunga att vänta på löne-pengarna skulle springa runt där ute o halvskämmas som ett gemensamt fattiglapps-rally men nejnej, HELA SVERIGE var det! Är ALLA fattiga???? Hade jag vart rik hade jag shoppat det sista för längesen. Det är ju pinsamt med så här många fattiglappar. Måste gå extremt dåligt för Sverige nu för tiden.
 
Skönt o va klar iaf! 
 
Såg ni förresten på Svenska hjältegalan igår? Herregud vad jag lipa. Nicklas undrade varför jag i hela fridens namn ville fortsätta envisas med att titta på det när jag bara bölade som en gris så jag var tvungen att förklara för honom att MAN BLIR JU SÅ GLAD I HJÄRTAT!!
 
Puss o Kram och over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: